Mellem Ørslev Skole og Løve Skole

Brobygning mellem Ørslev Skole og Løve Skole

Personalegrupperne har hele tiden tæt samarbejde.

Vi har fælles aktivitetsdage, hvor alle klasserne er sammen. Motionsdag i Løve, sidste skoledag inden sommerferien afholdes på skift på afdelingerne. Ørslev afdelingen er til generalprøven i Løve forsamlingshus, når Løve afdelingen spiller årets skuespil.

Fra skoleåret 2022 har 3. klasse flyttet en dag af ugens undervisning til Løve afdelingen, hvor de har timer som klasse, men også fælles med 4. klasse, dette gør at overgangen blot bliver en udvidelse med flere dage når de fra sommeren 2023 rykker fast til Løve.

Inden 3. klasse forlader Ørslev deltager kommende klasselærer  i undervisningen en del gange, for at denne og børnene lærer hinanden bedre at kende. Ligeledes kommer matematik- og engelsklærerne på besøg.

Lærerne har ligeledes en overlevering, således overgangen for børnene lettest mest muligt, ligesom der arbejdes videre med børnenes personlige målsætninger og ressourcer